HomeArchief SNS REAALPersberichten SNS REAALHessel Dikkers treedt terug als Chief Informati...

Hessel Dikkers treedt terug als Chief Information Officer en als lid van het Management Comité SNS REAAL

Hessel Dikkers verlaat per 31 december 2011 SNS REAAL en treedt daarmee terug als Chief Information Officer (CIO) en als lid van het Management Comité van SNS REAAL.

In verband met de benoeming van Wim Henk Steenpoorte in de Raad van Bestuur als Chief Technology Officer per 15 september jl. en de functionele taakverdeling binnen de Raad van Bestuur is de functie van Hessel Dikkers komen te vervallen. In onderling overleg is om deze reden besloten afscheid van elkaar te nemen.

Ronald Latenstein, CEO SNS REAAL: "Ik dank Hessel voor de goede resultaten die hij gehaald heeft met name bij het samenvoegen en verder samen laten werken van de verschillende ICT organisaties tot één IT & Change voor heel SNS REAAL. Ook is Hessel een belangrijke drijvende kracht geweest achter de uitrol van Het Nieuwe Werken bij SNS REAAL. Ik wens Hessel veel succes toe bij zijn volgende functie."

Hessel Dikkers startte zijn loopbaan bij SNS REAAL in 2008 als lid van de directie van SNS Bank.