HomeArchief SNS REAALPersberichten SNS REAALDrogisterijketen Kruidvat biedt per 1 februari...

Drogisterijketen Kruidvat biedt per 1 februari directe verzekeringen van Proteq aan

Uitbreiding productaanbod Kruidvat Finance

Kruidvat biedt klanten per 1 februari informatie over auto-, woon-, reis-, en huisdierverzekeringen. De drogisterijketen werkt hiervoor samen met verzekeraar Proteq. Onderdeel van de SNS REAAL Groep.

De verzekeringen waarover Kruidvat informatie aanbiedt zijn autoverzekeringen voor WA, beperkt casco en volledig casco; woonverzekeringen voor huur- en koophuizen; doorlopende reisverzekeringen; en huisdierverzekeringen voor honden en katten.

Jim Noteboom, directeur speciale projecten bij Kruidvat: 'Wij hebben ervoor gekozen om samen te werken met Proteq. Zij is een betrouwbare partner en onderdeel van de SNS REAAL Groep. Zij stelt ons in staat om onze klanten een goede dekking tegen transparante en scherpe voorwaarden aan te bieden. Deze stap past precies binnen ons concept 'steeds verrassend, altijd voordelig'.'

Gert Jan Fritzsche, directievoorzitter Proteq: 'Door deze samenwerking met Kruidvat zijn wij in staat om op een voor ons nieuwe manier de prijsbewuste consument te kunnen benaderen. Deze samenwerking is een belangrijke aanvulling op onze huidige activiteiten.'

Overstappen

In 2005 introduceerde Kruidvat het Kruidvat Krediet. Voortbordurend op dit succes, biedt Kruidvat haar klanten nu dus de mogelijkheid om verzekeringen bij Proteq af te sluiten. Ter introductie betalen Kruidvat-klanten geen poliskosten. Kruidvat-klanten die al soortgelijke verzekeringen hebben lopen bij andere verzekeraars, kunnen gebruik maken van de gratis overstapservice van Proteq.

Aanvraagformulieren voor de verzekeringen zijn bij alle Kruidvat filialen te halen. Hierin staat ook meer informatie over de verzekeringen. Klanten kunnen voor meer informatie over, of het direct zelfstandig afsluiten van verzekeringen ook terecht op www.kruidvat.nl. Mochten klanten liever persoonlijk te woord worden gestaan, dan kunnen zij bellen met 0900-0775 op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur. 's Zaterdags kan dat tussen 9.00 en 16.00 uur.